DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Parfémy a kosmetika FM Group

iq test



Dolce Gabbana

Domenico Dolce (1958) a Stefano Gabbana (1962) si otevřeli první společné studio v roce 1982. Rok 1985 pro ně znamenal důležitý mezník, protože se poprvé u příležitosti módní přehlídky v Miláně představila nová obchodní značka Dolce&Gabbana. Její raketový nástup je možno zdokumentovat na rychlosti, jakou se postupně představovaly jednotlivé kolekce - prádla a plavek, pánské módy, dámské módy, otevření nových prostor v New Yorku, kolekce kravat, kolekce svatebních šatů.... První dámskou vůni představili v roce 1992. Společnost Dolce&Gabbana získala celou řadu ocenění - „Návrhář roku" (1996-Anglie), „Nejlepší návrhář roku" (1997-Anglie), „Návrhář obuvi roku" (1997-USA), Style Award (1999-Rusko). V roce 1999 Dolce&Gabbana exkluzivně navrhovali oděvy a doplňky pro celosvětové turné Whitney Houstonove.

 

Escada

Zakladatelé značky Margaretha a Wolfgang Leyovi dali svému „dítěti" jméno podle závodního koně jménem Escada, na kterého si vsadili na svých líbánkách. Značka Escada se natrvalo usídlila ve světě módy v roce 1976. Paní Margaretha Leyová, půvabná žena s mimořádným kouzlem osobnosti, vytříbeným vkusem a neoblomným čichem pro nové impulsy byla původem Švédka a její citlivý tvůrčí rozmach skvěle souzněl s progresivním zkušeným obchodním přístupem jejího manžela. Společně se jim podařilo vybudovat prestižní a silný módní dům. Dnes pracuje pro společnost se 4 300 zaměstnanci. Butiky značky ESCADA najdete v 57 zemích světa. Mezi stálými a pravidelnými vyznavačkami módy v osobitém stylu ESCADY je dlouhá řada významných žen společenského a kulturního světa. Je to španělská královna Sofie i hvězdy stříbrného plátna Kim Basingerová, Jane Seymourová, Jerry Hallová i čínská hvězda Gong Li, Paulina Pořízkova a další. Do oděvů značky Escada se velmi ráda oblékala i princezna Diana.

 

Gabriela Sabatini

Kdo je Gabriela Sabatini? Romantická kráska s voňavým srdcem. Jedna z nejkrásnějších žen, které kdy zdobily špičkový tenis. Její novou láskou, které věnuje většinu svého času, se staly parfémy.

Gabriela Sabatini začala hrát tenis v šesti letech. Její otec a starší bratr Osvaldo hráli tenis rekreačně a přivedli ji k tomuto sportu zcela náhodou. Gabrielu tenis tak fascinoval, že zcela zapomněla na panenky a své jízdní kolo a trávila každou volnou chvilku se starou dřevěnou raketou u betonových zdí. Tenisová hvězda stoupala strmě vzhůru a jedním z jejích největších úspěchů bylo stříbrné umístění v roce 1988 na olympiádě v Soulu a vítězství na US Open ve Flushing Meadow roku 1990. Během její aktivní tenisové kariéry se půvabné Gabriele dostalo i dalších poct. V roce 1992 byla zařazena časopisem People mezi padesát nejkrásnějších lidí světa a zároveň byla jejím jménem pojmenována oranžovo-rudá růže ,Gabriela Sabatini Rose', což byla do té doby výsada pouze takových osobností, jako byly herečky Ingrid Bergmanová a Elisabeth Taylorová či královna Alžběta. Její tenisové úspěchy však byly vykoupeny dlouholetou tvrdou dřinou, odříkáním a také - jak Gabriela sama říká -častým osaměním, kdy velmi postrádala své blízké. Proto před třemi lety - ve svých 25 letech - oznámila Gabriela konec své aktivní tenisové kariéry a začala se naplno věnovat své rodině, přátelům a zálibám. Dnes tráví většinu svého času spoluprácí s firmou Muelhens na tvorbě vlastních vůní. Její ,Gabriela Sabatini', ,Cascaya', ,Magnetic', ,Bolero' a ,Wild Winď se staly v krátké době celosvětově jedněmi z nejprodávanější vůní. ,Bolero' dokonce získalo v Německu prestižní cenu FiFi-Award '98, což je obdoba filmového Oscara v průmyslu vůní. Gabriela prohlašuje, že jí tvorba parfémů velmi naplňuje, a proto v létě představila svou horkou novinku - svěží květinově ovocnou vůni ,Summer'. Věnovala tento parfém romantickým ženám, které nikdy neztrácejí svůj šarm a smysl pro krásu. Touží být úspěšné, ale zachovávají si svou ženskost a grácii. Věnovala každé své vůni kus svojí duše, tvorba parfémů se stala jejím opravdovým koníčkem. Gabriela tráví volné chvíle projížďkami po dlouhých písečných plážích Argentiny na koni nebo své motorce. Novou vůni ,Summer' používá i při setkáních s přáteli, se kterými chodí nejra-ději do italských a japonských restaurací. Relaxuje u hudby Phila Collinse, Eltona Johna a skupiny Chicago. Gabriela si zkrátka po mnoha letech ve světě tvrdé tenisové hry užívá aktivit, které jí opět přinášejí slávu,.úspěch a uznání tisíců mladých lidí po celém světě.

Gucci

Gucci je klasická, italská, vysoce kvalitní značka. Její výrobky se zaměřují na jednoduchost prodchnutou luxusní a klasickou elegancí. Vznik značky Gucci se datuje od roku 1922, kdy Guccio Gucci založil v italské Florencii výrobnu jemného koženého zboží. R prvním obchodům ve Florencii, Římě a Milánu se roku 1953 připojil také salon v New Yorku a později v dalších metropolích celého světa. Během 60. let se z Gucci stala velmi prestižní značka a na její exkluzivní přitažlivosti se podílelo mnoho známých osobností a filmových hvězd.

Gucci Parfums byly založeny v 70. letech. V 80. letech vznikla pánská vůně Gucci Nobile, v 90. letech následovala velmi úspěšná květinová vůně Gucci Accenti. Nebývalý mezinárodní úspěch - ,guccimánie' - je označován za nejúžasnější příběh úspěchu v oblasti luxusního zboží druhé půlky 90. let. R tradičním hodnotám, kvalitě, eleganci a mezinárodnímu image se přidává aktuálnost, moderna, nový luxus a sexy kouzlo. V roce 1990 vstoupil do firmy Gucci třiatřicetiletý módní návrhář Tom Ford, aby jí vdechl nový život. Osobně dohlíží jak na oděvní modely, tak na doplňky a parfémy. V lednu 1996 byl oceněn Spolkem amerických módních návrhářů cenou Nejlepší módní návrhář roku. Od doby vstupu Toma Forda do firmy Gucci zažívá tato značka svůj dosud největší boom. Co o tom říká sám Tom Ford? „Pokusil jsem se zmodernizovat celkový image Gucci a k tomu bylo zapotřebí mnoho změn a tvrdé práce. Nejdůležitější pro mě je vidět na ulicích lidi, kteří nosí mé oblečení. Mým cílem je značku Gucci zmodernizovat v nové verzi toho, co na ní bylo v minulosti nejkrásnější. Jestliže dnešního Gucciho nosí Madonna, je to pro nás ta nejlepší reklama, jakou si lze představit." A co o tom soudí sama zpěvačka Madonna? „Tom Ford je génius. Dokáže s obrovským švihem zmodernizovat staré věci. Jeho oblečení je vždy sexy!" Mezi novinky této značky patří něžně svůdná dámská Gucci Envy, smyslná pánská vůně Gucci Envy for Men a také provokativní dámská Gucci Rush, která se také dočkala svého pánského protějšku, vůně Gucci Rush for Men.

Hugo Boss

Hugo Boss založil v roce 1923 společnost, která se v současnosti stala jedním z nejdůležitějších evropských výrobců špičkové pánské módy. Značka je synonymem přirozeného šarmu, vyhraněného vkusu a vysokého standardu. Tajemství úspěchu značky Hugo Boss tkví ve správném přístupu k požadavkům trhu. Boss vytváří módu pro muže s módním cítěním a mladistvým a dynamickým vzhledem. R obrovskému úspěchu značky přispěla i podpora mnohých sportovních aktivit. Od roku 1993 byla zavedena dokonce koncepce 3 značek HUGO Hugo Boss, BOSS Hugo Boss a Baldessarinni Hugo Boss. Na základě svých aktivit docílil Hugo Boss neobyčejně velké popularity a stal se synonymem pánské módy.

 

Joop

Německý designér Wolfgang Joop je tvůrčí silou jednoho z nejúspěšnějších impérií světové módy a parfémů. Jeho značka Joop! vyjadřuje jedinečnou spontánnost, fantazii, svobodu a odmítání zažitých tradic, aniž by někdy popírala hlubokou úctu k estetice, historii a klasicismu. Je avantgardní, provokativní, smyslná, optimistická, hravá, trendová a plná barev.

Wolfgang Joop se narodil v roce 1944 v Postupimi a v blízkosti rokokového zámku Sans-Souci prožil své dětství. V roce 1953 se rodina přestěhovala do Braunschweigu Joop zde studoval dějiny umění, malířství a psychologii reklamy.

V roce 1971 získal za svou první kolekci dámských šatů, navrženou společně se svou ženou, studentkou umění, hlavní cenu časopisu Constanze. Po absolvování školy se rozhodl zdokonalit své schopnosti u špičkových mezinárodních módních společností v Itálii, Francii a Německu.

V roce 1981 vytvořil první dámskou kolekci pret-a-porter pod svým vlastním jménem. Posléze získal řadu ocenění v soutěžích módních tvůrců včetně takových, jako jsou Fil ďOr, Divá nebo Golden Spinning Wheel. Jeho kolekce byly spojovány s odvážnou, inspirativní a luxusní módou. Módní kolekci pro muže uvedl v roce 1985.

V dnešní době najdeme pod značkou Joop! kromě módních kolekcí pro muže a ženy také džínové výrobky, kožené zboží, dámské a pánské pletené zboží, spodní prádlo, obuv, punčochy, opasky, kabelky, vázanky, hodinky, brýle, klenoty.

V roce 1987 pronikl Joop i do světa vůní a uvedl dámskou vůni Joop! Femme, která se stala nejprodávanější vůní roku v Německu.

Všestranný Wolfgang Joop dnes působí rovněž jako návrhář interiérů, malíř a spisovatel.

 

Naomi Campbell

V době, kdy Naomi Campbell zazářila na světových módních přehlídkách, slovo „topmodelka" ještě neexistovalo. Byla první z řady nové generace topmodelek: sexy, záhadná, moderní a výjimečná. Narodila se 22. května 1970 ve Velké Británii ve znamení Blíženců. Štěstěna byla k Naomi obzvlášť štědrá - má úžasnou schopnost přitahovat jiné lidi. Poprvé si jí všimli v londýnské Covenl Garden, když jí bylo pouhých 15 let. Oči lané, hladká pokožka a nekonečně dlouhé nohy jsou snem každého designéra - dokonalá tvář i tělo jsou zárukou, že modely se zaručeně objeví na titulních stránkách časopisů. Úchvatná krása šelmy ji předurčila stát se první modelkou černé pleti, klerá se dostala na titulní stranu francouzského a britského Vb-gue a zabezpečila jí mezinárodni úspěch. Naomi je neustále elegantní, záhadná, divoká a pořád sexy... Je ženou, která ví, co chce, ztělesněním ženské síly. Ve spolupráci se společností Cosmopolitan Cosmetics se Naomi na podzim roku 1999 podařilo vytvořit cosi, po čem už dlouho toužila: svoji první vůni, klerá vystihuje hypnotickou sílu ženské přitažlivosti. Vůni svůdnou a neodolatelnou jako je sama Naomi Campbell. Na úspěch své první vůně navázala o rok později vůní Naomagic, která je tajemná a podmanivá jako sama Naomi. Název „Naomagic" je půvabnou slovní hříčkou: „Nao" jako Naomi a „magie" jako pocit, který Naomi vyvolává všude tam, kde se objeví.

 

Salvátore Ferragamo

Společnost Salvátore Ferragamo patří mezi světově nejproslulejší představitele italského módního průmyslu. Produkty této značky pro ženy i muže, jež zahrnují boty, kolekce oděvů, kabelky a širokou škálu hedvábných a kožených doplňků, se prodávají po celém světě a jsou velice žádané. Zakladatel značky Salvátore Ferragamo (1898) se narodil v malé vesničce Bonito vzdálené asi sto kilometrů od Neapole. Už v dětství měl jasnou představu - k nelibosti rodičů - chtěl se stát obuvníkem. Ve třinácti měl vlastní dílnu, dva pomocníky a vytvářel dámské boty na objednávku. Ve dvacátých létech v době hospodářské krize odešel do Ameriky. Svou pílí a originalitou se prosadil v Hollywoodu, kde obouval Valentina, Glorii Swansonovou či Joan Crawfordovou. Salvátore Ferragamo využíval při své práci na svou dobu velmi netradiční materiály k výrobě bot - korek, kovová vlákna, dřevo, pryskyřice, sklo, zlato... Jeho boty na velmi vysokých podpatcích Stiletto proslavila Marilyn Monroe. V roce 1947 získal jako jediný obuvník Oscara za neviditelné sandále se svrškem z nylonového vlákna. Boty tohoto geniálního tvůrce nosily Audrey Hepburnová, Greta Garbo, Sop-hia Lorenová, vévodkyně z Windsoru i Evita Perónová. V červenci roku 1996 společnost Salvátore Ferragamo získala kontrolu nad společností Emanuel Ungaro, patřící mezi nejvýznamnější ve světě módy.

Hlavní sídlo společnosti Ferragamo je ve Florencii v historické budově Palazzo Spini Feroni, která je domovem několika mistrovských děl toskánské renesance. V této budově jsou studia návrhářů, obchodní kanceláře, vzorkovny a od roku 1995 muzeum Salvátore Ferragama, kde jsou také vystaveny původní boty slavného obuvníka a dokumentace celé jeho kariéry.

Do světa vůní vstoupila společnost Ferragamo v roce stého výročí svého zakladatele - v roce 1998.

 

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je vůdčí osobností pánské módy. Narodil se ve městě El-mira státu New York roku 1955 jako druhé z devíti dětí. Jeho první obchodní činnost začala jednou menší investicí: roku 1969 se vypravil s Volkswagenem broukem a se 150 dolary v kapse do New Yorku, kde nakoupil módní džíny bokovky, které v jeho rodišti nebyly k dostání. Zboží pak prodal místním mladíkům a utržené peníze použil na otevření vlastního obchodu. Od té doby jeho obchod People's Pláce zásoboval mládež a vysokoškolské studenty městečka. Byl to zároveň i jeho první ateliér, v němž navrhoval oblečení, které zákazníci marně hledali jinde. Tommy naslouchal přáním zákazníků, navrhoval podle nich modely a vždy přesvědčil některého z větších místních výrobců, aby je ušil.

Od roku 1979 se věnuje již jen módnímu návrhářství. Roku 1984 se uvedl se svou první pánskou módní kolekcí klasického sportovního amerického stylu. Dnes nabízí kompletní ošacení od elegantních obleků přes sportovní oblečení po spodní prádlo v pánském, dámském i dětském provedení. To vše doplňuje i jeho první parfém tommy, který je zkomponován v pánské i dámské variantě. R přelomu tisíciletí se na trhu objevila vůně Freedom zrozena ve znamení hudby. Freedom znamená svobodu: dělej to, co máš rád, buď tím, kým si přeješ být.

 


 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek